МедіаОфис
Телефони в Києві
+38 (044) 465-98-44
+38 (067) 100-98-44

POS-матеріали

P.O.S. матеріали (Point of Sales Materials) - це набір різноманітних рекламних засобів для ефективної організації реклами в місцях продажу. Характеризуються різноманітністю дизайнерських і технологічних рішень для привернення уваги та розпізнавання бренду серед конкурентів. Є доповненням до медійної реклами та потужним інструментом продажів, що орієнтує на вибір і стимулює продажі.

 

Стелажі

Стелажі - найважливіший елемент ефективної реклами в місцях продажу товарів різного спрямування. Вони дозволяють вигідно представити вашу продукцію, заощадити місце в магазині, виділити її серед аналогічної продукції конкурентів і ефективно провести рекламну кампанію.

 

Промо-столи (презентаційні столи)

 

Презентаційні столи призначені для презентацій та дегустацій різних продуктів харчування в рамках промо-акцій та рекламних кампаній. Такі столи, як правило, розміщують на виставках і в торгових центрах, великих магазинах і супермаркетах. Столи легко збираються і розбираються, мають достатню міцність, довговічність, мобільність і розраховані на багаторазове використання. Вони можуть складатися зі складного пластикового столу, внутрішньої полиці та знімного фриза. Для інформаційної частини зазвичай використовується кольоровий друк на самоклеючій плівці.

 

Шелфтокери

       

Шелфтокер – це кольоровий фігурний рекламний елемент із пластику, призначений для візуального об’єднання і виділення продукції одного бренду на загальній полиці. Шелфтокери дозволяють привернути додаткову увагу до певного бренду.

 

Воблери

         

Воблер – це рекламний виріб із зображенням на гнучкій пластиковій ніжці. Приклеюється на полицю поруч з товаром.

 

Цінникотримачі

     

Цінники розміщують у цінникотримачах для організації простору на вітринах. При проектуванні магазину вибирають саме таку їх конструкцію, яка сприятиме ефективній торгівлі - збереже корисну виставкову площу і послужить іміджевою складовою компанії.

Класифікація цінників.

За місцем розташування в магазині:

  • настільні цінники. Це обладнання ставиться на будь-які горизонтальні поверхні в торговому залі.
  • настінні цінники. Цей вид торгового обладнання кріпиться на будь-які вертикальні поверхні за допомогою двостороннього скотча або магнітів.
  • цінники спеціальної форми. До цієї групи відносяться моделі під єврогачки. Це торгове обладнання можна розміщувати безпосередньо на товарі.

За формою:

  • горизонтальні або вертикальні,
  • односторонні або двосторонні.

На цінникотримачі може бути розміщений логотип компанії або назва марки товару, що продається.

 

Дисплеї, диспенсери

         

Диспенсери використовуються для демонстрації та розповсюдження товарів (сигарет, плівки, косметики тощо), листівок, брошур або інших рекламних матеріалів. Матеріал виготовлення – акрил, полістирол, ПВХ, картон.

Дисплеї – це конструкції, що представляють товар або інформацію про товар (буклети, листівки). Дисплей виготовляється для демонстрації останніх новинок від компаній-виробників в місцях продажу.

 

Стенди

     

Наша компанія виготовляє пластикові стенди будь-яких форм і розмірів.

 

Макети продукції (джумби)

       

Одним із засобів P.O.S.-матеріалів (Point of Sales Materials - рекламні засоби (матеріали) в місці продажу або точках продажу), що сприяють просуванню бренду або товару є МУЛЯЖ (копія товару, що повністю повторює форму, фірмову упаковку, структуру, збільшена до необхідного розміру). Муляж товару миттєво привертає увагу покупця до вашого продукту. Цей вид реклами - не просто симпатична іграшка, це дуже яскравий і запам’ятовується мерчандайзинговий хід. За статистикою маркетологів, 75% нових товарів, виведених на ринок, зазнають невдачі ще до того, як стають відомими. Важливою причиною цього є відсутність рекламних матеріалів (P.O.S. матеріалів) у місцях продажу новинок. Технологія виробництва муляжної маси, плоскої та об’ємної, з будь-якими характеристиками, як для зовнішнього, так і для внутрішнього застосування, і навіть з підсвічуванням. Може бути виготовлена з металу, поролону, пластику, текстилю, пап’є-маше, картону, гіпсу, глини.

 

Палетні бар’єри

         

Палетні бар’єри використовуються для оформлення підлогових вітрин і в якості дисплея для ефективної демонстрації продукції. Палета є незамінним інструментом для представлення нових брендів покупцям в короткострокових рекламних кампаніях і при оформленні місць продажів в гіпермаркетах.

 

Нестандартні рішення

       

© Медіаофис, 2009 – 2024
Вимоги до макетів